onsdag 29 februari 2012

X3

Jag är jätteglad nu.
Jag sov jättegott i natt och märkte knappt att jag vaknade när jag väl gjorde det.
Nu har jag lite fritid (för en gångsskull) innan jag måste iväg och göra diverse saker.
Jag passar därför på att skriva lite här.
Nu sitter jag här i alla fall med musik dånande i öronen.
Musik är en bra inspiration. Särskilt om man lägger eller sätter sig ner och bara glor ut genom ett fönster eller stirrar upp i taket och låter tankarna gå dit de vill.
Man kan ju styra dem lite så att de behandlar det ämne, den text som man behöver jobba med.
Det fungerar likar bra när man går på promenad också, om inte ännu bättre, för då ser man saker som sätter hjulen ännu mer i rörelse.
En promenad har jag dessvärre inte råd att ta just nu.

Men jag ska snart lägga mig på sängen och stirra upp i taket med tankarna på Graceone.
Jag mår jättebra just nu.
XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar