onsdag 19 september 2012

Nu har jag skrivit klart den

Jag tror att titeln talar sitt tydliga språk.
Den är klar.
Jag har just skrivigt färdigt bidraget som jag ska skicka in till Umeå Novell pris!

Undra om det alltid känns så här när man har skrivit färdigt en längre text.
Jag kanske ska förtydliga...
Jag känner att jag verkligen har ett hjärta, hjärnan surrar som en bikupa, läpparna känns torra, jag lägger märket till vart enda andetag som om de vore något nytt för mig och jag har träsmak i arslet.
Jag känner mig lite mer levande än vanligt om jag ska vara ärlig

Nu ska min syster få läsa igenom de delar som det finns hästar med i, vill inte att det ska skita sig pga dålig faktakoll, världens bästa stavnings program, min älskade mamma, ska få läsa igenom texten och sist, men inte minst ska min favoritläsare, min bästa kompis, Spookie få läsa den.

Hur fan ska jag kunna sova nu?
Det får gå som det går.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar