torsdag 16 augusti 2012

Välkommen tillbaka!

Min skrivlust är tillbaka.
Antingen så tog semestern slut för den eller så hittade huvudkontoret någon tråd som det bara var att dra i för att få tillbaka det där gamla skrället till sin post.
Jag vet att man inte ska ropa hej innan man kommit över bäcken, men i går kväll satt skrev jag nästan två sidor och det gick väldigt, väldigt bra.
Jag tror att det bidrog till att jag sov så gott i natt, vaknade inte en enda gång och drömde någon lite småkomisk dröm om The Avengers, när jag vaknade (2 minuter före väckarklockan) låg jag och små flina. Jag kunde riktigt höra någon sån där riktigt go' röst som sa: "Hej... Är du vaken nu igen?"
Jag gosade ner ansiktet i kudden och snoosade en halvtimme, som jag alltid gör, men jag stängde av väckarklockan och satte mobilen på påminnelse.

Jag tror ärligt att skrivande gör mig lugnare och på bättre humör...
Tro fan det! Det är ju min största passion! ☺

1 kommentar: