tisdag 28 augusti 2012

God prestation

I går kväll satt jag och skrev i flera timmar.
Det lönade sig.
Det var ett av mina tävlingsbidrag jag satt och skrev på. Nu är jag inne på 5:te sidan och har skrivit ca 10 000 tecken inklusive blanksteg.

När jag slutade för kvällen kände jag mig mycket nöjd med min prestation. Särskilt med tanke på att jag kvällen innan inte hade kunnat fortsätta på den och ingen av de andra heller, jag kom ingen vart.
Men nu ser jag ett nytt ljus i slutet av tunneln. En härlig doft som av tryckt text och bibliotek kommer från den och musiken av blad som vänds och spända andetag flödar ur den.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att det flyter på för dig! Hoppas du får till ett avslut sen då och kan skicka in och förhoppningsvis vinna något också. :-) Jag håller på dig jag!
    Kramen.

    SvaraRadera