måndag 21 februari 2011

Jag orkar inte lägga till det

Jag har nyss skrivigt ett inlägg i min blogg Böcker och filmer,
http://edalinn-bockerkochfilmer.blogspot.com/.
I det nya inlägget har jag skrivigt om Camilla Läckbergs bok Isprinsessan som vi fick läsa till lektionen i torsdags.
Jag orkar inte gå in och lägga in det här i det inlägget så därför skriver jag det här i stället.

Tydligen så har Läckberg både en blogg och en hemsida, kan inte adresserna utantill i huvudet, men den nyfikne kan ju googla på det.
I alla fall... På hennes hemsida så har hon en Deckarskola för de som vill lära sig skriva deckare. Jag ska läsa den. Hon har byggt sina hantverk, böckerna, bra. Det var något som sades i torsdags.
Jag är intresserad av att skriva deckare så jag ska läsa den där Deckarskolan när jag får tid över, just nu ska jag koncentrera mig på mitt pluggande.

Om Camilla Läckberg mot förmodan någon gån skulle läsa det här så föreslår jag att hon ger ut sin deckarskola som bok. Hennes böcker säljer ju trots allt väldigt bra.

1 kommentar:

  1. Kul med en deckarskola.. :-) Det visste jag inte att hon har. Måste kolla det vid tillfälle.

    Även den här bloggen har något galet i tidsangivelsen så du bör ändra. Antagligen har du så i alla dina bloggar. Kika in på min sida och där på höger sida rätt långt ner har jag alla bloggar jag läser. Där kan du se tidangivelser för dina bloggar. Förlåt om jag blir tjatig.
    KRAAAAM!

    SvaraRadera