tisdag 8 februari 2011

God lust

Just nu har jag väldigt god lust att skriva någonting, men jag kan inte göra det, det blir lite omständigt. Jag sitter på skolan just nu och jag har inte mitt
usb-minne med mig och jag har fel block och för lite blad att skriva på så det går inte att skriva något kreativt just nu.
Det blir för komplicerat att få hem det. För om jag skulle skriva en längre kreativ text så skulle jag bli tvungen att mejla den till mig själv sen och jag känner inte för att hålla på och strula med sån skit nu.

Jag får spara på kreativiteten till ikväll.

Jag hoppas att den inte flyger iväg för mig.

2 kommentarer:

  1. Jag antar att du skrivit massor nu.
    Väldans vad du varit flitigt i bloggarna? Är det kanske för att du inte skrivit på någon berättelse? ;-)
    Kram.

    SvaraRadera