fredag 21 januari 2011

Svårt...?

Jag vet inte vilket som jag tycker är svårast, att skriva när jag har en massa annat som måste göras eller göra en massa annat när jag heller vill skriva...
Jag är nog ändå böjd att tro det senare efter som att jag sitter här nu.
Men jag ska ta i tur med alla mina sysslor snart. Om en liten stund.
Jag kände bara att jag ville skriva det här.
Om jag blir författare, erkände författare som jobbar heltid med skrivandet, vilket jag hoppas på så får jag nog anställa en hushållerska eller bli bättre på att hålla ordning. Jag tror jag få bli bättre på att hålla ordning, det är mognare och billigare.
Nä, nu måste jag sätta fart! Så att jag får skriva någon gång :P

Hej svejs lingon fejs! Hej hopp din gamla...

Hehehe! Jag kände för att skriva det där. Hehehe!

1 kommentar:

  1. Ja det lät moget och ekonomiskt att själv hålla ordning. Men om du blir en jätteberömd och välavlönad författare kan du unna dig en städhjälp i alla fall. :-)
    Kram.

    SvaraRadera