fredag 27 maj 2011

Någon annans skrivdon

Att skriva med en annan persons skrivdon, i det här fallet min brors dator, är svårare än att skriva annars. Det är som att försöka skriva med en annan persons figursydda penna, ombekvämt. Brorsans dator blir snabbt väldigt varm och är därför inte så behaglig att ha i knät. Allt är mycket mindre på den, tangentbordet och skärmen och vad värre är att man inte kan öppna ett dockument som är skrivet i docx.
Så jag har varit tvungen att skapa nya dockument för att kunna fortsätta skriva på mitt skolarbete.

Det hela skit drygt!

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för att du ska få tillbaka din egen dator snarast möjligt!
    När man, som du, använder datorn dagligen för att fixa skolarbeten där det är mycket skriva förstår jag att det blir jättejobbigt att ha någon annans skrivdon.
    Kram.

    SvaraRadera