söndag 24 juni 2012

Det som händer, händer av en anledning

Ni som känner mig ganska skapligt vet förmodligen att jag tror på det övernaturliga och att allt som händer, händer av en anledning.
Jag håller som bekant på med en långt gående romanprojekt, Graceone. För någon månad sen hade jag skrivit en bit på ett kapitel (fråga mig inte vilket). Jag sparade mest av allt på mitt usb, men har även det sparat på datorn. Dock hade jag inte sparat den nyskrivna biten på datorn.
Gissa vad som hände!

Mitt usb gick sönder!

Skit också! tänkte jag. Ja, ja, det var i alla fall inte så mycket som försvann...
:-/

Jag var inte helt nöjd med den nyskrivna biten heller så jag antar att det var mening att jag skulle bli av med den.

Nu har min dator fått virus, den är inne på lagning. Det finns en risk för att jag förlorar allt som jag har sparat på datorn om de inte lyckas ta bort viruset på vanligt vis, men det mesta har jag säkerhetssparat på mitt nya usb... förutom en nyskriven bit på några sidor, även det Graceone.
Om jag förlorar det så ser jag det som att det var meningen.

Jag hoppas och tror dock att det ordnar sig så att jag har allt på min dator intakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar