fredag 16 mars 2012

Det var lite roligt

I natt drömde jag att huvudpersonen i min roman blev trolltagen, en trollmamma kidnappade honom.
En intressant grej som jag kanske ska ta med. Kanske inte i den första boken, för det ska bli en uppföljare, men kanske i den andra.

Ja, här sitter jag och tänker på nattens teaterspel som har sin scen innanför mina ögonlock.

Så fantastiskt och underligt det är.

Jag är glad att säga att väldigt många av mina idéer får jag just ifrån mina drömmar.

Det är spännande och roligt.

Åh, jag skulle inte vilja lämna datorn och skrivbordet, men jag måste. Jag har andra saker som jag behöver göra idag för att det inte ska bli jobbigt längre fram.

Tjo, så länge!

2 kommentarer:

  1. I GraceOne? Det skulle vara roligt =)

    SvaraRadera
  2. Vad bra att idéerna dyker upp i drömmarna. Tråkigt att det finns så många måsten i detta liv... vore bättre man fick odla sin kreativitet.
    Kraaaam!

    SvaraRadera